nuffnang ads

Thursday, November 11, 2010

you are not mine anymore



you come back to me
when you get married already.

saya rasa inilah penghujungnya

saya rasa saya tidak akan berpaling lagi kepada awak


sungguhpun

awk menyatakan kepada saya semula

yang awk masih sayangkan saya

awk tidak mempunyai keluarga yang bahagia

awk tidak mempunyai isteri yang menyayangi awak


sesungguhnya

awak yang memilih jalan tersebut 5 bulan lepas

awk tinggalkan saya tanpa rasa bersalah

awk buat saya seperti seorang PENGEMIS
yang selalu mengharapkan awk akan kembali kepada saya


awk buat seperti awk tidak bersalah

awk buat seperti awk langsung tidak pernah memiliki saya

sudah setahun perkenalan

sudah setahun bercinta

sudah setahun memendam rasa

akhirnya
awk mengaku
yang awk sudah mempunyai seseorang

awk memberi alasan yang keluarga awk
yang menentukan perkahwinan tersebut


bagaimana dengan hubungan
yang dibina selama setahun tersebut?

adakah awk menipu saya sepanjang setahun tersebut?

tidakkah awk berasa yang awk sedang mempermainkan saya???


saya rasa cukuplah sampai di sini

walaupun awk seperti hendak kembali kepada saya sekarang

saya rasa awk sudah cukup melukakan hati saya

saya yang sering menjadi b0doh


saya yang sering mempercayai diri awak

walaupun awk asyik menipu saya bertalu-talu

saya rasa awk teruskan je la dengan keluarga pilihan awk itu

saya sudah tidak mempunyai perasaan CINTA kepada awk


SAYANG mungkin hanya sebagai kawan

bukan lagi sebagai pasangan kekasih

saya tidak akan ambil hak orang


nasihat saya kepada awak

jangan lukakan hati isteri awak
saya yakin dia sayangkan awak sebenarnya

walaupun dia kata kepada awak
yang dia kahwin dengan awak adalah terpaksa

bukan kerelaan hati.


saya percaya kepada karma

kerana
saya rasa awk sudah pun dapat balasan
atas semua yang awk lakukan pada saya


saya rasa awk memang patut dapat balasan tersebut

kerana awk menipu saya dengan sungguh kejam

saya tidak akan pulang kepada awk sampai bila-bila

minta maaf.


saya SAYANG awk.


TAPI
saya TIDAK CINTA AWK.

sekian.

2 comments:

  1. OMG! What happened? Dah broke up and he lied to u? He's married?

    ReplyDelete
  2. yang ni my ex-bf
    dia cari i balik. huhu
    padahal dia dah kahwin.haha

    ReplyDelete