nuffnang ads

Wednesday, November 24, 2010

Girl's Day Out




Kami keluar berdua
memang selalu keluar berdua

segala masalah kami bercerita berdua
apabila berdua
ada sahaja gosip mahu kasi UPDATE!

sudah hampir 5 bulan

berdua ini berkenalan

ada sahaja yang jealous

ada sahaja yang mencari jalan
untuk korek rahsia
mcm mana berdua ini
boleh tetiba rapat
rapat
yang orang ingat kita adik beradik
rapat
yang orang ingat kita ni sama umur


aku kisah ape?
yang penting aku suka dan sayang semua kawan2
saya
tidak kira kawan aku muda atau tua dari aku.
sayang sangat2 sama u olllllsssssssssss......
hari ni keluar dengan kak tiqah g one utama

tujuan utama
jalankan operasi 2 keping = RM100
untuk dibelanjakan setelah gaji.
hahahaha happy dapat keluar.

tetapi
cerita kat wayang mcm bongok rakan2
jangn tengok SKYLINE
SUNGGUH X BEST
komen saya

SKYLINE = CERITA JIMAT BUDGET

YANG HANYA MENGGUNAKAN BEBERAPA ORANG PELAKON SAHAJA

ABANG KAUNTER

AWAK PENIPU

AWAK CAKAP SKYLINE BEST

x best okayyyyyyyyyyyyyyy.........................


cerita yang x detail
then
tetiba da nak ending
pelakon ntah sape2

sudah membazir rm 7.

so tinggallah rm 93.

ha, rm 93 ni
saya
akan bagitahu mana peginya baki ini

jeng3. xpaaaaa,,,, cheq ada citer lagi satu mahu update. tunggu ya. next blog

No comments:

Post a Comment