nuffnang ads

Monday, December 6, 2010

I'm Leaving

Tempat bekerja paling lama.. hahaha


Keserabutan berakhir.....


Kawasan tempat keje yang paling penat


Bertahan selama
setahun setengah
dan kini
saya telah membuat keputusan untuk melepaskannya
sepenuh hati
dan mulakan dengan pekerjaan baru

saya baru sahaja balik daripada interview di TGV
dah interview
pelbagai persoalan yang ditanya
akhirnya
saya telah membuat keputusan untuk bekerja di TGV Jusco Cheras Selatan
saya telah diterima untuk bekerja
dan mungkin saya perlu melakukan perubahan dalam diri
perlu melakukan perubahan dalam segala-galanya

pelbagai pahit manis yang dilalui di Kenny Rogers
pelbagai pengalaman yang diperoleh daripada Kenny Rogers
selama setahun setengah ini
saya tidak mempunyai masalah dengan Kenny Rogers
yang mendatangkan masalah
apabila berhadapan dengan orang yang tidak tahu menghargai orang lain
orang yang selalu menganggap dirinya terlalu bagus
terlalu baik
sampai tidak boleh menerima pendapat orang lain

mungkin inilah kata penamat
inilah titik noktah
setahun setengah semuanya sudah berakhir

semoganya semuanya bagus2
terima kasih.

Kenny Rogers always in my heart.

1 comment:

  1. yes yes yes u did a good job by leaving the KR. Nanti I pergi jenguk sana, tgv jusco kan <3

    congrats on yr graduation ;)

    ReplyDelete